Aprilo 26, 2020

Kiom Da Mono Oni Povas Gajni De Google Adsense Per Blogo / Retejo

Mi estas bombadita per ĉi tiu demando multajn fojojn. Lastatempe, post mia respondo pri Quora, la nombro de homoj, kiuj demandis min pri ĉi tiu demando, kreskis. Do, mi pensis fari klaran artikolon pri kiaj faktoroj kontribuas al la enspezoj de Blogo / Retejo per Adsense.

Google Adsense estis ĉefa enspezmodelo por multaj blogantoj kaj interretaj vendistoj. La plej bona afero pri Adsense estas, ke ili ne havas trafikan postulon kaj akceptas preskaŭ ĉiujn blogojn / retejojn, kiuj plenumas sian TOS. Tamen plej multaj blogantoj ne konscias pri tio, ke vi ne komencas enspezi monon se vi havas Adsense-konton. Vi bezonas trafikon kaj tiun tro celitan altkvalitan trafikon. Mi klarigu al vi, kion tio signifas;

Kiel Efektive Adsense Enspezo Funkcias?

Adsense havas kaj CPC kaj CPM-bazitan enspezan modelon. Nun mi unue klarigu la terminologion, kiun ni uzas ĉe Adsense;

  1. CPC - Kosto Per Klako - Varias ie ajn inter $ 0.02 kaj $ 1 (Maks. Ĝi povas altiĝi ĝis $ 100 ankaŭ sed en tre maloftaj kazoj.)
  2. CPM - Kosto por 1000 Impresoj.
  3. RPM - Enspezo por 1000 Impresoj.
  4. CTR - Klak-Rapideco - Klakoj por 100 impresoj. Varias ie ajn inter 1% kaj 10% laŭ via niĉo kaj anonca loko.
  5. La aliaj terminoj kiel Paĝvidoj, Impresoj kaj Enspezoj; kiuj supozeble estas preskaŭ rekte.

CTR = (Nombro de anoncaj klakoj * 100) / Nombro de paĝaj vidpunktoj

Se mia blogo havas 10,000 paĝajn vidpunktojn monate kaj 800 AdSense-klakojn, tiam mia CTR estas 0.8%.

CTR = (800 * 100) / 10000 = 0.8%

Plej multaj reklamoj en Google Adsense estas bazitaj sur Kosto Per Klako. Tio signifas, ke vi pagas kiam ajn vizitanto alklakas viajn anoncojn (Vi ne rajtas alklaki viajn proprajn Anoncojn, ĝi povus konduki al konstanta BAN). Estas tre malmultaj anoncoj bazitaj sur CPM, kio signifas, ke vi ricevas salajron kvankam vizitanto ne alklakas kaj nur vidas la anoncon, sed ĉi tiuj anoncaj formatoj estas tre malpli, kaj plej multaj reklamantoj evitas ĉi tiujn anoncajn formatojn.

Kiom da mono vi povas efektive enspezi per Adsense?

Ĝi dependas de multaj faktoroj kaj el ĉiuj ĉi tiuj la ĉefaj faktoroj estas CPC kaj CTR. CPC varias de niĉo al niĉo kaj ankaŭ dependas de la geografia loko de via spektantaro. Se vi ricevas trafikon de Tier-1-landoj kiel Usono, Britio, Kanado, Aŭstralio, ktp, tiam via CPC probable estos alta. Sed se vi ricevos trafikon de landoj de nivelo 2 kaj nivelo 3, CPC estus malalta.

CPC ankaŭ dependas de la ŝlosilvortoj, kiujn vi celas. Se vi celas ŝlosilvortojn rilatajn al Noviletoj, Sano, ktp, la CPC tendencas esti alta, ĉar ekzistas multe da konkurenco inter reklamantoj en tiuj sektoroj. Do, se vi estas en malpli konkurenciva niĉo kiel distro aŭ edukado, ankaŭ en Barato tiam evidente via KPĈ estos tre malpli.

Do, ni supozu, ke vi havas bonan CPC, kaj tio ne finiĝas tie. Vi bezonas bonan CTR ankaŭ; tio signifas, ke vi volas, ke pli da homoj alklaku viajn reklamojn. Ĉi tio dependas de multaj faktoroj kiel Ad-Lokado, Fonto de Trafiko, Tempo de Ŝarĝo de Retpaĝo, kaj multaj aliaj faktoroj.

Ĉio dependas de ĉi tiuj du faktoroj. Kombinante ĉi tiujn du simplan esprimon oni uzas por kompreni kiom bone funkcias niaj reklamoj kaj ĝi nomiĝas RPM.

Paĝa RPM = (Takso de enspezoj / Nombro de paĝaj vidpunktoj) * 1000

Taksita Gajno = CPC * Suma Nombro de Klakoj

                                         = CPC * CTR * 100

Ops, ne paniku. Mi instruas al vi neniun formulon, kaj vi ne bezonas. Vi nur devas rigardi la RPM.

Ni supozu, ke via RPM estas $ 2, tiam vi devas fari ĉirkaŭ $ 2/1000 paĝvidojn.

Tiam se vi ricevas ĉirkaŭ 10,000 paĝajn vidpunktojn, vi devus povi enspezi 20 dolarojn.

Do, se via RPM estas $ 5, tiam vi gajnus $ 50 por ĉiu 10,000 paĝaj vidpunktoj.

Se en la kazo, ke via blogo ricevas averaĝe 10,000 paĝajn vidpunktojn tage, kio signifas 3,00,000 paĝvidojn monate je RPM de 3 USD, la kalkulo sekvas jene;

Suma Enspezo = RPM * Paĝvidoj / 1000 = 5 * 300 = 1500.

Vi devas gajni ĉirkaŭ $ 1500 monate. Do, nun mi esperas, ke vi komprenas kiel kalkuli la enspezojn.

Informu min, ĉu vi havas dubojn pri viaj komentoj sube.

Pri la aŭtoro 

Imran Uddin


{"email": "Retpoŝta adreso nevalida", "url": "Reteja adreso nevalida", "required": "Bezonata kampo mankas"}