April 26, 2020

Kemm Flus Wieħed Jista 'Jdaħħal Minn Google Adsense Permezz ta' Blog / Websajt

Jiena niġi bbumbardjat b'din il-mistoqsija ħafna drabi. Riċentement, wara t-tweġiba tiegħi fuq Quora, in-numru ta 'nies li ilhom jistaqsuni dwar din il-mistoqsija mar għoli. Allura, ħsibt li nagħmel artiklu ċar dwar liema fatturi jikkontribwixxu għall-qligħ ta 'Blog / Website permezz ta' Adsense.

Google Adsense kien mudell ta 'dħul primarju għal ħafna Bloggers u Negozjaturi tal-Internet. L-aħjar ħaġa dwar Adsense hija li m'għandhom l-ebda rekwiżit tat-traffiku u jaċċettaw kważi l-blogs / websajts kollha li jirrispettaw it-TOS tagħhom. Madankollu, ħafna mill-Bloggers mhumiex konxji mill-fatt li ma tibdiex taqla 'l-flus jekk għandek kont Adsense. Għandek bżonn traffiku u dak immirat wisq għal traffiku ta 'kwalità għolja. Ħallini nispjegalek xi tfisser dak;

Kif Jaħdem Id-Dħul Adsense?

Adsense għandu kemm mudell ta 'dħul ibbażat fuq CPC kif ukoll CPM. Issa ħallini nispjega t-terminoloġija li nużaw fuq Adsense l-ewwel;

  1. CPC - Cost Per Click - Tvarja kullimkien bejn $ 0.02 sa $ 1 (Massimu. Jista 'jitla' sa $ 100 ukoll imma f'każijiet rari ħafna.)
  2. CPM - Spiża għal kull 1000 Impressjoni.
  3. RPM - Dħul għal kull 1000 Impressjoni.
  4. CTR - Rata tal-Ikklikkja - Klikks għal kull 100 impressjoni. Tvarja kullimkien bejn 1% sa 10% ibbażat fuq in-niċċa tiegħek u t-tqegħid tar-riklam.
  5. It-termini l-oħra bħal Pageviews, Impressions, u Qligħ; li naħseb li huma pjuttost sempliċi.

CTR = (Numru ta 'klikks fuq ir-reklami * 100) / Numru ta' paġni li jaraw

Jekk il-blog tiegħi għandu 10,000 paġna veduta fix-xahar u 800 klikks ta 'riklam AdSense, allura s-CTR tiegħi huwa 0.8%.

CTR = (800 * 100) / 10000 = 0.8%

Ħafna mir-riklami fuq Google Adsense huma bbażati fuq l-Ispiża Per Klikk. Dan ifisser li titħallas kull meta viżitatur ikklikkja fuq ir-reklami tiegħek (M'intix permess li tikklikkja fuq ir-Reklami tiegħek stess, jista 'jwassal għal BAN permanenti). Hemm ftit reklami li huma bbażati fuq is-CPM li jfisser li titħallas anke jekk viżitatur ma jagħklix u jara biss ir-riklam, iżda dawn il-formati tar-riklam huma ħafna inqas, u ħafna mir-riklamaturi jevitaw dawn il-formati tar-riklami.

Kemm tista 'fil-fatt tagħmel flus minn Adsense?

Jiddependi fuq ħafna fatturi u minn dawn il-fatturi primarji huma CPC u CTR. CPC ivarja minn niċċa għal niċċa u tiddependi wkoll fuq il-lok ġeografiku tal-udjenza tiegħek. Jekk qed tieħu traffiku minn pajjiżi tal-Grad 1 bħall-Istati Uniti, ir-Renju Unit, il-Kanada, l-Awstralja, eċċ, allura s-CPC tiegħek x'aktarx ikun għoli. Imma jekk f'każ li tkun qed tirċievi traffiku minn pajjiżi ta 'Livell 2 u Livell 3 CPC tkun baxxa.

CPC jiddependi wkoll fuq il-kliem kjavi li qed timmira. Jekk qed timmira keywords relatati ma 'Gadgets, Saħħa, eċċ., Is-CPC għandu t-tendenza li jkun għoli minħabba li hemm ħafna kompetizzjoni fost dawk li jirreklamaw f'dawk is-setturi. Allura, jekk tinsab f'niċċa inqas kompetittiva bħad-divertiment jew l-edukazzjoni, dik ukoll fl-Indja allura ovvjament is-CPC tiegħek tkun ħafna inqas.

Allura, ejja nissoponu li għandek CPC tajjeb, u dan ma jieqafx hemm. Għandek bżonn CTR tajjeb ukoll; dan ifisser li trid iktar nies jikklikkjaw fuq ir-reklami tiegħek. Dan jiddependi fuq ħafna fatturi bħall-Ad Placement, Sors tat-Traffiku, Ħin tat-Tagħbija tal-Web Page, u ħafna ħafna fatturi oħra.

Kollox jiddependi fuq dawn iż-żewġ fatturi. Li ngħaqqdu dawn it-tnejn jintuża terminu sempliċi biex nifhmu kemm ir-reklami tagħna qegħdin jaħdmu tajjeb u l-RPM imsejħa tiegħu.

RPM tal-Paġna = (Qligħ stmat / Numru ta 'paġni viżati) * 1000

Qligħ stmat = CPC * Numru Totali ta 'Klikks

                                         = CPC * CTR * 100

Ops, tibżax. Mhux qed ngħallmek xi formula, u m'għandekx bżonnha. Inti sempliċiment għandek tħares lejn l-RPM.

Ejjew nissopponu bħall-RPM tiegħek huwa ta '$ 2 allura trid tkun qed tagħmel madwar $ 2/1000 paġna visti.

Imbagħad jekk qed tirċievi madwar 10,000 paġna veduta għandek tkun kapaċi tagħmel $ 20.

Allura, jekk l-RPM tiegħek huwa ta '$ 5, allura inti tagħmel $ 50 għal kull 10,000 paġna veduta.

Jekk f'każ li l-blog tiegħek qed jirċievi medja ta '10,000 paġna veduti kuljum li jfisser 3,00,000 paġna veduti kull xahar b'RPM ta' $ 3, il-kalkolu jimxi kif ġej;

Dħul Totali = RPM * Paġni / 1000 = 5 * 300 = 1500.

Għandek tkun kapaċi tagħmel madwar $ 1500 kull xahar. Allura, issa nispera li tifhem kif tikkalkula l-qligħ.

Għidli jekk għandekx xi dubji fil-kummenti tiegħek hawn taħt.

Dwar l-Awtur 

Imran Uddin


{"email": "Indirizz tal-posta elettronika mhux validu", "url": "Indirizz tal-websajt mhux validu", "meħtieġ": "Qasam meħtieġ nieqes"}