Ngihlaselwa ngalo mbuzo kaningi. Muva nje, ngemuva kwempendulo yami kuQuora, inani labantu abebengibuza ngalo mbuzo likhuphuke kakhulu. Ngakho-ke, ngicabange ukwenza i-athikili ecacile yokuthi yiziphi izinto ezifaka isandla kumholo weBlog / Iwebhusayithi nge-Adsense.
I-Google Adsense ibiyindlela eyisisekelo yokuthola imali kuma-Blogger amaningi kanye nabathengisi be-Intanethi. Into enhle nge-Adsense ukuthi abanayo imfuneko yethrafikhi futhi bamukela cishe wonke amabhulogi / amawebhusayithi athobela i-TOS yawo. Kodwa-ke, ama-Blogger amaningi awazi ukuthi ungaqali ukwenza imali uma une-akhawunti ye-Adsense. Udinga ithrafikhi futhi nalokho okubhekiswe kakhulu kuthrafikhi ephezulu. Ake ngikuchazele ukuthi kusho ukuthini lokho;
Isebenza Kanjani Imali Ye-Adsense?
I-Adsense inemodeli engenayo esekwe ku-CPC naku-CPM. Manje ake ngichaze amatemu esiwasebenzisa ku-Adsense kuqala;
- I-CPC - Izindleko ngokuchofoza ngakunye - Iyahlukahluka noma yikuphi phakathi kuka- $ 0.02 kuye ku- $ 1 (Max. Ingakhuphukela ku- $ 100 futhi kodwa ezimweni ezingavamile kakhulu.)
- I-CPM - Izindleko ngokuvela kokunye okungu-1000.
- I-RPM - Imali engenayo ngakunye Okuvelayo okungu-1000.
- I-CTR - Chofoza Ngokulinganisa - Ukuchofoza kokuvelayo okungu-100. Iyahlukahluka noma yikuphi phakathi kuka-1% kuye ku-10% ngokuya nge-niche yakho nokubekwa kwesikhangiso.
- Amanye amagama afana nokubukwa kwamakhasi, ukuvela, kanye nomholo; engicabanga ukuthi ziqonde ngqo phambili.
CTR = (Inani lokuchofoza isikhangiso * 100) / Inani lokubukwa kwamakhasi
Uma ibhulogi yami inokubukwa kwamakhasi ayi-10,000 ngenyanga nokuchofoza kwezikhangiso ezingama-800 AdSense, i-CTR yami ingu-0.8%.
I-CTR = (800 * 100) / 10000 = 0.8%
Iningi lezikhangiso ku-Google Adsense zisuselwa ku-Cost Per Click. Lokho kusho ukuthi uyakhokhelwa noma nini lapho isivakashi sichofoza izikhangiso zakho (Awuvunyelwe ukuthi uchofoze kuzikhangiso zakho, kungahle kuholele ku-BAN unomphela). Kunezikhangiso ezimbalwa kakhulu ezisuselwa ku-CPM okusho ukuthi uyakhokhelwa noma isivakashi singachofozi bese sibuka nje isikhangiso, kepha lawa mafomethi wesikhangiso mancane kakhulu, futhi iningi labakhangisi liyawagwema lawa mafomethi ezikhangiso.
Ungakanani imali ongayenza kusuka kwa-Adsense?
Kuya ngezici eziningi futhi kuzo zonke lezi zinto ezibalulekile yi-CPC ne-CTR. I-CPC iyahlukahluka kusuka ku-niche kuya ku-niche futhi futhi kuya ngendawo yezethameli zakho. Uma uthola ithrafikhi evela emazweni we-Tier-1 afana ne-US, UK, Canada, Australia, njll, i-CPC yakho kungenzeka ukuthi iphakeme. Kepha uma kwenzeka uthola ithrafikhi evela emazweni weTier 2 neTier 3 i-CPC ingahle iphansi.
I-CPC nayo incike kumagama angukhiye owakhombayo. Uma ukhomba amagama angukhiye ahlobene namaGajethi, ezempilo, njll., I-CPC ivame ukuba phezulu ngoba kunomncintiswano omkhulu phakathi kwabakhangisi kuleyo mikhakha. Ngakho-ke, uma usezingeni eliphansi lokuncintisana njengokuzijabulisa noma imfundo, lokho naseNdiya kusobala ukuthi i-CPC yakho izoba ncane kakhulu.
Ngakho-ke, ake sithi une-CPC enhle, futhi lokho akugcini lapho. Udinga i-CTR enhle futhi; lokho kusho ukuthi ufuna abantu abaningi ukuthi bachofoze kuzikhangiso zakho. Lokhu kuncike ezintweni eziningi ezinjenge-Ad Placement, Source of Traffic, Web Page Loading time, nezinye izinto eziningi.
Konke kuncike kulezi zici ezimbili. Ukuhlanganisa lezi ezimbili igama elilula lisetshenziselwa ukuqonda ukuthi zisebenza kahle kanjani izikhangiso zethu nokuthiwa yi-RPM.
Ikhasi RPM = (Imali elinganiselwayo / Inani lokubukwa kwamakhasi) * 1000
Umholo Olinganiselwayo = CPC * Ingqikithi Yenombolo Yokuchofoza
= CPC * CTR * 100
Ops, ungethuki. Angikufundisi noma iyiphi ifomula, futhi awuyidingi. Kufanele nje ubheke i-RPM.
Ake sicabange ukuthi i-RPM yakho iyi- $ 2 ngakho-ke kumele ngabe wenza ukubukwa kwamakhasi okungama- $ 2/1000.
Lapho-ke uma uthola cishe ukubukwa kwamakhasi ayi-10,000 kufanele ukwazi ukwenza u- $ 20.
Ngakho-ke, uma i-RPM yakho ingu- $ 5, uzobe wenza ama- $ 50 kukho konke ukubukwa kwamakhasi ayi-10,000.
Uma kwenzeka ukuthi ibhulogi yakho ithola isilinganiso sokubukwa kwamakhasi ayi-10,000 ngosuku okusho ukuthi ukubukwa kwamakhasi angama-3,00,000 ngenyanga nge-RPM ye- $ 3, ukubalwa kuhamba kanjena;
Imali engenayo ephelele = RPM * Ukubukwa kwamakhasi / 1000 = 5 * 300 = 1500.
Kufanele ukwazi ukwenza cishe u- $ 1500 ngenyanga. Ngakho-ke, manje ngithemba ukuthi uyaqonda ukuthi ungayibala kanjani imali etholakalayo.
- Bheka indatshana yami kokuthi “Ungayithuthukisa Kanjani Imali Engu-Google AdSense ngaphandle Kokwanda Kwethrafikhi."
Ngazise uma kukhona ukungabaza emazwaneni akho ngezansi.
